maandag 13 september 2010

Welkom

Dit is het eerste bericht wat ik op mijn blog zet. Ik ben deze blog begonnen op aanraden van o.a. haar en haar. Ze vonden dat ik, voor een quilter die nog niet zo heel erg lang bezig is (ruim drie jaar), best wel wat van mijn werk mocht delen.
Hieronder is een deel van mijn allereerste project te zien. Mijn samplerquilt in de kleuren rood, goud en donkerbruin. Ondertussen is het een echte UFO geworden. Ik weet nog steeds niet hoe ik dat ding wil gaan quilten. Wel gaat het met de hand gebeuren, maar wanneer??? 



















Waar ik nu allemaal mee bezig ben, laat ik weten in een volgend bericht op mijn blog.

Groetjes,
Nanda

7 opmerkingen:

  1. Hoi Nanda,

    Gefeliciteerd met je eigen blog.
    Namens mijn kids bedankt voor de boekjes
    groetjes janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nanda, wat leuk jij ook !!!!
    veel plezier met het invullen van je blog.

    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nanda, wat leuk zeg, en je eerste sampler is ook zo leuk geworden. Haha, een echte UFO, zo kan je het ook bekijken. Dat hoort er dus gewoon bij.
    Succes met je blog en ik sla je op bij mijn favorieten.
    groetjes, willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedenmorgen Nanda

    Je hebt er al iets mooi van gemaakt hoor en ik maar zwoegen om er iets van te maken
    Ik spreek je woensdag
    staat bij mijnn faforieten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Nanda leuk je eigen blog jeweet het het is erg verslavend bloggen maar geniet er maar lekker van ik ga je vaker bezoeken.

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor, een blog. En je quilt ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, nog een blogger erbij. Je eerste sampler is gelijk een plaatje hoor!

    Succes, leintje

    BeantwoordenVerwijderen