maandag 4 april 2016

Nieuw project

Het is wel erg lang geleden dat ik een berichtje heb geplaatst op mijn blog. Tja, het is de laatste jaren ook wel een erg rare tijd geweest, met het opeens een gezin zijn, de combinatie werken en gezin, de rare situatie op het werk en opeens geen werk meer hebben en ook nog tijd vinden voor je vrienden en je hobby('s).


Waar ik nu mee bezig ben? De Pockets of Posies, ontworpen door Anni Downs van Hatched and Patch. Het is een bom bestaande uit tien delen. Bijna klaar met deel twee. Ik moet de rondjes nog appliqueren en dan de zes stroken (vierkantjes, hexagonen en de rondjes) aan deel één vastzetten.


En dan verder met het maken van de geappliqueerde mandjes uit de delen drie t/m zes. Of zal ik eerst met de naaimachine de vierkanten uit de delen zeven, acht of negen maken. Of alles door elkaar.


Of ik nog met andere actieve (quilt)projecten (WIP's) bezig ben? Ja, uiteraard. De mysterie van dit jaar uit de Quiltmania (ontworpen door Petra Prins), de Irish Circles (ontworpen door Karen Cunningham) en nog wat haakprojecten. Nu proberen om deze projecten geen UFO's te laten worden.


Ik loop hopeloos achter met mijn Irish Circles. Op de een of andere manier ben ik erg afgeleid door die mandjes. Dat wordt de komende tijd een flinke inhaalslag maken met de Circles.

Groetjes,
Nanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten