woensdag 13 oktober 2010

Harige huisgenoten

Tja, 't vrouwtje zit wel heel erg vaak achter die computer. Wat zou ze nu aan 't doen zijn? Normaal zit onze vrouwelijke tweebenige huisgenoot (ok, onze huisbazin) op de bank met wat lapjes te spelen. Na wat tekst en uitleg aan ons, plus de belofte om ook over ons te bloggen, was de rust in het huis weer terug. En konden we weer verder gaan met onze favoriete bezigheid: SLAPEN!!!

Vooral 'slaapkamertijger' Lex is daar erg goed in.  En dan met name van die nepslaapjes, waarbij hij denkt: "Mens, ga toch weg met die nare camera en dat stomme flitslicht!' En hij vindt slapen op of bij een quilt helemaal feest.



Maar 'koningin' en 'heldin op sokken' Cleo is toch wel de kampioen in huis wat slapen betreft. Helaas waren de quilts beneden in de woonkamer bezet door die snelle kater. Dan maar die schone deken op de poef inpikken.


Kan iemand aan vrouwtje vertellen dat ze moet stoppen met al onze slaapplekjes haarvrij te maken? Nu moeten we weer helemaal opnieuw beginnen met het slaapnestjes maken... Alvast heel erg bedankt.

Harige pootjes,
Lex & Cleo

1 opmerking:

  1. Op mijn quiltlapjes laat ik mijn katers niet slapen, maar Nelis, onze kater, sliep vanavond op mijn breiwerkje. Dat mag wel van mij. Het ziet er lief uit hoor. Lekker op de quilt en in het dekbedje. Mijn dieren vinden het ook fijn als ze besproken worden op mijn blog. Dan horen ze helemaal bij het gezin.
    groetjes, willeke

    BeantwoordenVerwijderen